از تو گسسته ام دیگر ....

و اینک آتش درونم را آرامشی است.

دشمن جاودانی ام ! اکنون باید یاد بگیری

چگونه با تمام قلب عاشق باشی.

 

من اینک رها شده ام، با زندگی آسوده

خوابی سنگین خواهم کرد

تا سپیده دمان با بانگ خود

شادی را برایم به ارمغان آورد...

 

نه نیاز به دعایت دارم

نه انتظار نگاهی به وداع.

کمی شراب،التهاب دل را فرو می نشاند

و تاریکی شب آن را می پوشاند...

 

جدایی از تو هدیه ای است،

و فراموشی تو نعمتی.

اما عزیز من، آیا مردی دیگر

صلیبی را که من بر زمین نهادم، بر دوش خواهد کشید...؟!

همیشه بیاد داشته باش ............ تا به فراموشی بسپاری

آنچه را که اندوهگینت می سازد.

اما .........

هرگز فراموش مکن ........... بیاد داشته باشی

آنچه را که شادمانت می سازد

-کسی را که امیدوار است هیچگاه نا امید نکن شاید تنها داروی او باشد

وقتی با بچه ها بازی می کنی سعی کن آنها برنده شوند

هیچگاه در دستگاه پیغام گیر تلفن پیام بی معنی و نامفهوم نگذار

وقت شناس باش

از افراد ناشایست دوری
کن

در پول دادن به بچه هایت خسیس نباش

اصالت داشته باش

هیچ وقت به سیاستمداران اعتماد
نکن

از حدی که لازم است مهربانتر باش

وقتی عصبانی هستی به هیچ کاری دست نزن

بهترین دوست همسرت باش

تا وقتی شغل بهتری پیدا نکرده ایی شغل فعلـیت را از دست مده

سعی کن مفید ترین و با احساس ترین آدم روی زمین باشی

از کسی کینه به دل نگیر

برای تمام موجودات زنده ارزش قائل شو

. انتهای سکوت من ابتدای غوغای انتظاری بود که منو تا تنهایی همیشگی برد
 به لحظات غرور و جهالت اعتماد کردم تا ثانیه های عمیق دلتنگی رو ناخواسته پذیرا باشم
 تپش های کودکانه قلبم به آه های سرد مبدل شد
. ترس و تردید به وادی شوق بودن ره گزید و انتظار واهی , شهامت موندن یافت
می خوام ثابت کنم. اما چه چیز رو , نمی دونم. ولی امروز از خودم می پرسم چرا

افلاطون می گوید :‌

به خود ِ خویش بازگرد و در خویشتن بنگر . و اگر ببینی که زیبا نیستی ؛ همان کن که پیکر تراشان با پیکر می کنند  . هر چه زیادی است بتراش و دور بیانداز . اینجا را صاف کن و آنجا را جلا بده . کج را راست کن و سایه را روشن ساز و ... از کار خسته مشو .

کاریکلماتور

* سکوت عاشق شنیدن است.

* عمر خورشید به روشنی روز می گذرد.

* عاشق بادی هستم که مسیرش را به پرنده تحمیل نمی کند.

* زنبور عسلی که شیره گل قالی را بمکد دست خالی به کندو بر می گردد.

* واژه سلام متواضع ترین واژه ها ست.

* عنکبوت بدبین با تار خودس هم ته چاه نمی رود.

* وقتی بهار دید که با دست گلی انتظارش را می کشم بابت چیدن گل سرزنشم کرد.

* قلبم به احترام مهربانی کلاهش را بلند کرد.

* تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت می کنند.

* آپاش به خاطر شادابی گل ها اشک می ریزد.

* باغبان به خاطر درختی که در بهار سبز نشد بازوبند سیاه بسته بود.

* دوری مردم صندوق های پست را به هم نزدیک می کند.

* پروانه ها را بین گل ها تقسیم کردم به هر گلی یک پروانه رسید.

* خورشید مچ شب را به روشنی گرفت.

* فواره سرنگون می شود ولی زمین گیر نمی شود.

* به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد.

ایمان داشتن یعنی دانستن این که هرروز یک شروع وآغاز جدیداست
 با ایمان واعتقاد معجزات رخ میدهند ورویاها به واقعیت می انجامند
 
ایمان داشتن یعنی دانستن ارزش یک قلب
 
یعنی معصومیت چشمان یک کودک وزیبایی دستی سالخورده
 
یعنی یافتن قدرت وشهامتی که در ماست هنگامی که زمان آن فرا
می رسد تا دوباره شروع کنیم
 
یعنی دانستن این که وقایع شگفت انگیز در انتظار روی دادن هستند
وهمه امید ها ورویاهایمان در دسترس قرار دارند

سلام

سلام به دوستای گلم تویی زابل

بچه ها مارو که یادتون نرفته

پس نظر بدید